הכי זולים במסכים וטלוויזיות

 
 
 
 
 
 
11/11/2014

סדרות מחשבי Acer

מאת: LcdTV.co.il
 
סדרות מחשבי Acer







Aspire V5

סדרת ה-Aspire V5 מעמידה ביצועים מעוררי השראה בצורה דקה וקלה. מבחר של צבעים אלגנטיים, מוסיפים לקסם. הכנס רוח חיים לתחביבייך ותהנה ממסכי מגע FHD אופציונליים ו-4 רמקולים מובנים המספקים צליל נהדר. ה-Aspire V5 דק יותר ואלגנטי מתמיד. מעבדי הדור הרביעי של אינטל משולבים עם אפשרויות גרפיות מתקדמות מתמודדים עם משימות שונות בקלות.

 


Aspire V3

Aspire V3 תכליתי במיוחד עם אפשרויות התאמה שונות. מעבדי דור רביעי של אינטל מספקים כוח מידי לכל משימה. עם מסך HD וצליל איכותי, ה-Aspire V3 הוא מרכז נהדר להנאה ממשחקים ופנאי. שתף את המדיה והמסמכים שלך בקלות דרך AcerCloud. כונן קשיח שני אופציונלי מאפשר נפח אחסון עצום.

 



Aspire E1

סדרת Aspire E1 מספקת טכנולוגיות לפרודוקטיביות מעולה, בידור ותקשורת. מחשבי מחברת במחיר סביר, דקים וקלים לנשיאה, ובעלי המעבדים מהדור האחרון בתוספת מאיצים גרפיים כדי להתמודד עם המטלות היום-יומיות.

 



Aspire E5

הם יכולים לשמש כמחשבים רגילים, אך המחשבים הניידים מסדרת Aspire E5 הולכים מעבר למשימות הום-יומיות. סדרה זו היא חכמה יותר, מהירה יותר וקלה יותר לשימוש מאשר מחשבים ניידים אחרים. סדרת E5 מעניקה למשתמשים את החופש להיות פרודוקטיביים יותר ויצרתיים יותר.

 



Aspire One

נטבוק קל ודק, מלא בכיף ותכונות מחשוב חזקות במחשב זעיר. מחשב זה נועד לספק חווית אינטרנט אלחוטי פשוטה ונוחה, לא משנה היכן אתה. מקלדת נוחה למרות גודלו הזעיר, מאפשרת נוחות מרבית בעת השימוש והגלישה במחשב זה.





 
 
##################################################### #####################################################