הכי זולים במסכים וטלוויזיות

 
 
 
 
 
 
19/10/2014

איזה מסך פיליפס מתאים לך

מאת: LcdTV.co.il
 
איזה מסך פיליפס מתאים לך









226V4LAB– מסך מחשב רחב בגודל 22 אינץ'. למסך רזולוציית Full HD ורמקולים מובנים, ובעל תאורת LED אחורית. גודל המסך והרזולוציה מספיקים לשימושים הביתיים הבסיסיים וגם לשימושים משרדיים, כמו גלישה באינטרנט וצפייה בתכנים שונים, עבודה בתוכנות Office ועוד. יתרון נוסף הוא הרמקולים המובנים שחוסכים מקום בשולחן העבודה. המסך בעל כניסות סטנדרטיות של VGA ו-DVI, המתאימות כמעט לכל מכשיר, ומחירו של המסך זול. המסך מגיע עם 3 שנים אחריות.

 

     



233V5LSB – מסך מחשב רחב בגודל 23 אינץ' ויחס סטנדרטי של 16:9. תאורת LED אחורית, רזולוציית Full HD ויחס ניגודיות סטנדרטי, הופכים מסך זה למתאים לשימוש ביתי ומשרדי. למסך גם זמן תגובה קצר – 5ms, מה שמאפשר לשחק במשחקי מחשב שונים. למסך זה מחיר זול ו-3 שנים אחריות.

 

       


 

278C4QHSN – מסך מחשב למשחקים וסרטים בגודל 27 אינץ'. המסך בעל פאנל IPS איכותי ביותר בעל צבעים עשירים וזוויות צפייה רחבות. המסך בעל רזולוציית Full HD ויחס תצוגה רחב של 16:9. זמן התגובה עומד על 5ms – מתאים למשחקים, והמסך בעל גימור מבריק כך שהצבעים חיים ובוהקים יותר. למסך כניסת VGA ו-3 כניסות HDMI. תכונה מיוחדת של המסך היא AMBIGLOW – המסך יוצר הילה של אורות על הקיר שמאחוריו בהתאם לתמונה, כך שתצוגת המסך יוצאת מעבר למסגרת ויוצרת חווית צפייה מיוחדת. המסך מגיע עם 3 שנות אחריות באתר הלקוח.


    

 
 
##################################################### #####################################################